فراسو / تبلیغات... با مزه ی لیمو ترش - شرکت طراحی سایت

نسخه انگلیسی سایت فراسو شرکت طراحی سایت فراسو

تازه ها

خودور با فناوری چاپگر سه بعدی، سال آینده میلادی روانه بازار می شود

خودور با فناوری چاپگر سه بعدی، سال آینده میلادی روانه بازار می شود

به گزارش فراسو و به نقل از یورونیوز: نزدیک به یکسال از نمایش اولین خودرویی که با فناوری چاپگر سه بعدی ساخته شده، در شیکاگو می گذارد. این خودرو “استراتی” نام دارد. حال سازندگان این خودرو قصد دارند اولین سری آن را برای فروش در سال ۲۰۱۶ روانه بازار کنند.

به گفته مسئولان شرکت آمریکایی موسوم به “لوکال موتورز“، شرکت سازنده خودرو قیمت اولین سری آن بین ۱۸ تا ۳۰ هزار دلار آمریکا خواهد بود.

جان بیو راجرز، یکی از بنیانگذاران شرکت “لوکال موتورز” می گوید: «فرآیندی سه مرحله ای است. کار با فایل دیجیتال آغاز می شود که باید آن را به چاپگر داد و چاپگر قطعات خود را به شکل تقریبی می سازد. بعد با دستگاه فرِز روی قطعه کار می کنید و قطعه خودرو را هر جا که دقت لازم باشد به شکلی که می خواهید در می آورید. بعد قطعاتی مثل موتور، چرخها، ترمزها، و چیزهای دیگر را سوار می کنید و خودرو را راه می اندازید و می روید.»

برای ساخت این خودرو، از پلاستیکی که با فیبرکربن تقویت شده است، استفاده می شود. پرینت کردن قطعات مخلتف “استراتی” ۴۴ ساعت طول می کشد. به طور میانگین هر خودرو هزارها قطعه دارد اما “استراتی” فقط ۴۹ قطعه دارد.

برخی قطعه ها مثل موتور خودرو، تایرها و سیستم تعلیق خودرو را نمی توان چاپ کرد، اما بیشتر قطعه های دیگر مثل شاسی و صندلی ها را می توان با این پلاستیک مخصوص با چاپگر سه بعدی ساخت که به گفته سازندگان از نظر استحکام، هم رده با آلومینیوم درجه متوسط است. گام بعدی در تحقیق و طراحی این خودرو، کاهش زمان تولید و در نتیجه ساده کردن فرآیند تولید است.

“استراتی” خودرویی با ظرفیت دو سرنشین است که سرعت آن می تواند تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت برسد، وزن آن ۸۰۰ کیلوگرم است و به گفته سازندگان، دست کم ۵ سال عمر می کند و قابل بازیافت هم است.

مشاور و مجری تبلیغات طراحی سایت مشاور و مجری تبلیغات مشاور و مجری تبلیغات مشاور تبليغاتي, طراحي گرافيک, چاپ, تيزر, طراحي آرم فراسو / تبلیغات... با مزه ی لیمو ترشتبليغات اينترنتي تبليغات اينترنتي تبليغات اينترنتي شرکت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت سایت فروشگاه ساز سایت فروشگاه ساز سایت فروشگاه ساز

کمی از ما

کمی از ما

کانون فراسو، مشاور و مجری تبلیغات، تنها دارنده ی نشان طلای کیفیت از BID در صنعت تبلیغات ایران، شرکت طراحی سایت ، سایت های ارزان و ساده ، سایت های کاربردی ، سایت های حرفه ای

تازه ها

تازه ها

به دنیای دیجیتال خوش آمدیم!! (قسمت پایانی)

به دنیای دیجیتال خوش آمدیم!! (1)

سرگیجه نگیرید و به «چه کنم» ها توجه نکنید

آغاز فاز بالینی درمان عفونت‌های عمیق پوست با "نانوذرات"

ربات‌هایی که الگوی لباس کاربر را تغییر می‌دهند

7 راز یک خواب خوش

ویرایش ژن جنین انسان برای اولین بار در آمریکا

تولید مواد غذایی با استفاده از برق

ابداع غضروف مصنوعی جدید برای جلوگیری از عفونت باکتریایی

ابداع پوست مصنوعی که قابلیت تغییر رنگ دارد

آخرین پیام ها

آخرین پیام ها

کانال تلگرام فراسو: telegram.me/farassou


از صفحه هنرهای مفهومی بازدید فرمایید.


برای همکاری با ما، رزومه خود را به

job@farassou.com

ارسال نمایید.


تماس سریع با ما

تماس سریع با ما

تهران / بلوار سعادت آباد / خیابان 35 (صراف نژاد)
تلفن: 54 80 68 88 (6 خط)
ایمیل: info@farassou.com
ثبت نام
Back to top

شبکه اجتماعی

شرکت طراحی سایت فراسو

تمام حقوق برای شرکت فراسو محفوظ است
 
Color scheme